>
وبلاگicon
شب و تنهایی

دلــــــی پـــر از حــرف

 باز شب شد و من تنهایم                  آهسته تو را شیدایم
باز شب شد و این تاریکی                 مشت کوبید به رویاهایم
باز شب شد و من تا به سحر             خیره در ماه تو را می یابم
باز شب شد و من چون کولی             در تب آمدنت بی تابم
گفته بودی که شبی می آیی               امشبم منتظرت می مانم
پشت این پنجره و این ظلمت             باز شعرهای تو را می خوانم
نکنـــد بــاز نیـــــایی و دگـر              هرشب این قصه به تکرارکنم
نکنـــد ایـــــن دل بیمارم را               پشت این پنجره تیمار کنم
باز شب شد و من بار دگـر                می روم پنجره را بگشایم
باز شب شد و این تاریکی                مشت کوبید به رویاهایم



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت22:05---13 مهر 1393


مبینا
ساعت11:44---13 شهريور 1393
سلام خوبی وب خیلی زیبایی داری آگه میشه بیا وبم البته اگه مایلی
آپممممم
پاسخ:سلام ممنون عزیز حتما


atefeh
ساعت12:39---28 فروردين 1393
عاشقانه با من باش ........



عشق فقط کنار هم بودن نیست ......



عشق فقط حرف عاشقانه نیست ......



عشق فقط ظاهر نیست ..........



عاشق که باشی .....



حتی اگر نباشم .....



تو عاشقانه با منی .......



عشق یعنی من و تو .... ماورای تمام فاصله ها ........


پاسخ:خیلی قشنگ بود ممنون عزیزم :)


ترلان
ساعت15:40---1 فروردين 1393
زنـــدگــی !


دقــیــقــآ وقــتـــی ,



غــیــرقــابل تحمل میشه که



هــمـــهء” دلــگــرمــیــت ”


کــســی بـاشه



که “ســرگــرمــیــش” بــاشــــی


ღRabbitღ
ساعت22:49---15 اسفند 1392
هیییییییییییی خــــــــــــــــدا

از تنــــــــــــهایی نگـو
پاسخ::(


ترلان
ساعت12:01---10 اسفند 1392
می نویسم... می نویسم از تو برای تو و دور از تو .... بدون هراس از خوانده شدن... بگذار همه بدانند... می نویسم برای تو... برای تویی که بودنت را... نه چشمانم میبیند... و نه گوش هایم می شنود... و نه دستانم لمس می کند... تنها با شعفی صادقانه ... با دلم احساست می کنم... !!!!
پاسخ:خیلی قشنگ بود ممنونم عزیزم :)


ترلان
ساعت12:44---8 اسفند 1392
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…



یه دل گرفته…

یه زندگی پر از خالی…

من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


پاسخ:یه دل گرفته…:( لایک خیلی قشنگ بود ی دنیا غم


عشق2طرفه
ساعت19:02---24 آذر 1392
افرین شعر قشنگی بود
پاسخ:ممنونم عزیز :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 22 / 9 / 1392برچسب:,ساعت6:5 بعد از ظهر توسط reyhane | |